БОРЩ У БАНОЧКАХ ВІД
ТМ "КАСТРУЛЬКА"

Борщ, солянка та суп харчо вже готові, охолоджені на полицях АТБ. Новий бренд на ринку готової їжі. Спецпроєкт "Бути першим" представляє тоговельну марку "Каструлька".

Прийшов до АТБ. Побачив новий продукт, вирішив скоштувати, сподобалося. Так покупці описують страви ТМ "Каструлька". До речі, бренд молодий. А самі виробники із Дніпра. Починали з онлайн ресторанів. І у 2019 році увійшли до ТОП-5 підприємств на ринку доставки їжі у Дніпрі. Тепер вирішили готувати гарячі страви. Такі, які можна купувати у найближчому магазині та розігрівати вдома у микрохвильовці. Борщ, харчо та солянку просто пастерезують.
БЕЗ БАРВНИКІВ ТА КОНСЕРВАНТІВ
«Ми не використовуємо жодних барвників та жодних консервантів. Ми працюємо на вітчизняних наших продуктах — фермерські овочі, м'ясо. Свіжі, не заморожені. Страви повністю безпечні для харчування. Вони проходять пастерізацію. Це спосіб, відомий усім нашим домашнім господаркам, які заготовляють продукти на зиму. Зберігається борщик у холодильнику до 30 діб. До речі, я дуже полюбляю наш суп харчо. Він зроблений за рецептом традиційної грузинської кухні. Там є натуральні грузинські спеції. А до складу нашої солянки входять домашні солоні огірочки, томати, домашня курочка і м'ясна гастрономія. Це копчене м'яско, ковбаска. Домашній рецепт, до якого ми звикли».

НАТАЛІЯ РАЧЕНКО
керівник виробництва ТМ "КАСТРУЛЬКА"
Кожна партія перших страв ТМ "Каструлька" ретельно перевіряється. Виробник успішно отримав сертифікат міжнародного стандарту ISO 22000.
ДЛЯ КОГО ПРОДУКТ?
"Перші страви у баночках насамперед для зайнятих людей", — каже Михайло Торощин, головний маркетолог компанії. І це люди, які полюбляють гарячі обіди. Один із таких шанувальників гарячої їжі — Олександр Шевченко. Він офісний працівник. Каже, що з дому не завжди встигає взяти попоїсти корисну їжу. Тож тепер допомагає найближчий АТБ. Сашко скуштував усі страви від ТМ "Каструлька".

ОЛЕКСАНДР ШЕВЧЕНКО
«Борщ мені сподобався. Я вдома теж готую борщ. У мене він виходить трохи солодший. Але цей, у баночці, теж оцінив. У ньому є м'ясо і приємні спеції. Головне, що 2–3 хвилини — і гарячий обід готовий. Ще мені сподобався харчо. Гострий, але інколи таке їм. Там є довгозернистий рис і приправи зі смаком горіха та сливи. Тепер беру такі баночки. Вони нормально коштують: 34–35 гривень за 300 грамів борщу або супу».
За три місяці виробник вийшов на ринок відомих торговельних мереж у 5-ти мегаполісах України. Такі страви продають у Києві, Одесі, Харкові, Запоріжжі та звісно у Дніпрі. Наступний крок — нова лінійка гарячих страв, — додає Михайло Торощин.
«З середини січня 2021 року ми почнемо виробляти легкий куриний супчик, насичений грибний суп та пісний борщ із квасолею. До речі, ми провели опитування та зрозуміли, що смаки чоловіків та жінок відрізняються. Тож спеціально для жінок і буде легкий куриний супчик. Але, головне, що завдяки нашим стравам, жінки зможуть більше часу проводити із сім'єю не готуючи обід, а просто спілкуючись або відпочиваючи. Адже ритм нашого життя не додає нам зайвого часу, нам його постійно не вистачає. І знаєте, наші продукти вже стали популярними. Ми збільшуємо продаж щодня».

МИХАЙЛО ТОРОЩИН
керівник відділу маркетинга ТМ "КАСТРУЛЬКА"
У НАЙБЛИЖЧОМУ АТБ
Наразі охолоджені перші страви ТМ "Каструлька" продають у всіх дніпровських АТБ — це майже 100 магазинів. У Запоріжжі — це понад 50 магазинів, — уточнюють маркетологи. Із грибним супчиком збираються вийти вже на ринки Західної України. Виробник удосконалюється щодня. Конкуренції не боїться. Адже це ПЕРШИЙ подібний продукт на ринку готової іжі країни. Охолоджені перші страви, які зберігають смак ресторанного борщу або супу.