ЦЕНТРАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ

Освітлені двори та вулиці у містах Дніпропетровської області. Сучасні світлофори та смарт-лічильники. Команда, яка дбає про споживачів і постійно розвивається. Спецпроєкт "Бути першим" представляє Центральну енергетичну компанію.

ДОСЯГНЕННЯ
Із занедбаних покинутих об'єктів вони змогли створити потужну енергокомпанію, яка вже майже 20 років на ринку.
«За роки існування компанії нам вдалося не лише відновити занедбані об'єкти, а й створити систему оперативного управління, систему каскадного обліку, ми маємо лічильники по всіх рівнях напруги. Також ми модернізували наше енергообладнання, розширили перелік послуг і змогли налагодити роботу нашого кол-центру».

Микола Корса
генеральний директор Центральної енергетичної компанії
Микола Вікторович на посаді генерального директора 11 років. Починав кар'єру електромонтером, далі працював заступником головного інженера, а зараз – керівник компанії. Як розвивалася ЦЕК, - добре пам'ятає.
«Після корпоратизації заводів потужні містоформувальні підприємства позбувалися інфраструктури, яка не стосувалася виробництва. Тому, такі інфраструктурні об'єкти як водо-, газопроводи, електромережі стали безгосподарними й були занедбані. Ми прийняли ці занедбані електромережі в обслуговування і привели їх в порядок. Ми й надалі продовжуємо їх обслуговувати, модернізувати, покращувати й забезпечувати всі потреби наших клієнтів ».

Микола Корса
генеральний директор Центральної енергетичної компанії
Наразі площа, яку обслуговує Центральна енергетична компанія – понад 20 000 квадратних метрів. Це розподіл електроенергії у Дніпрі, Жовтих Водах, Кривому Розі, Запоріжжі та Вільногірську. На підприємстві працює понад 600 людей. Вони постійно проходять атестацію та мають можливість піднятися по кар'єрі. Постійний розвиток робітників та самої компанії, - одні з головних принципів.
СУЧАСНЕ ОБЛАДНАННЯ
Обслуговування вуличного освітлення – один із напрямків діяльності ЦЕК. Такий тендер виграли, зокрема, у Жовтих Водах. Старі ліхтарі тут замінили на економні світлодіодні. Подбали й про освітлення у найвіддаленіших районах. Цими послугами у місті займається підрозділ компанії – Жовтоводські розподільчі електромережі.

Наталя Вєтюкова
начальниця Жовтоводських РЕМ
«У 2017 році, коли ми почали обслуговувати зовнішнє освітлення міста, освітлено було всього 10% Жовтих Вод. Пересуватися містом було дуже лячно. Ми відновили освітлення на всіх центральних вулицях міста, на територіях усіх дитячих закладів, які є в місті. Кожен рік ми прокладаємо не менше 3,5 кілометрів нових електроліній».
У Жовтих Водах Центральна енергетична компанія обслуговує також світлофори. Спеціалісти налаштовують їх через комп'ютер. Детально прораховують, аби було зручно і пішоходам, і водіям.

Наталя Вєтюкова
начальниця Жовтоводських РЕМ
«Ми налаштовуємо всі світлофори у місті. Регулюємо час, коли вони вмикаються, коли вимикаються, встановлюємо зручні періоди загоряння зеленого світла для пішоходів та для транспорту».
Окрім того, ЦЕК розподіляє електроенергію по домівках. І залучає жителів до користування смарт-обладнанням. Індукційні лічильники компанія замінює на нові,електронні, а також встановлює у багатоквартирних будинках двотарифні прилади обліку. Раніше похибка вимірювань була 2,5%, тепер - не більше одного. Вночі за електроенергію господарі платитимуть вдвічі менше. Показання передаватимуться у компанію автоматично. Такі прилади вже є у будинку Світлани Савельївни.
«Це, по-перше, економія коштів. По-друге, втрати на внутрішньобудинкових мережах зменшуються. В нашому будинку багато людей похилого віку. І от ця автоматизована система передачі даних для нас дуже зручна».

Світлана Гоголь
голова ОСББ
У відповідності до програми компанія замінює лічильники своїм клієнтам безкоштовно. Наразі встановили понад сім тисяч таких приладів.
«Переваги для нашої компанії є наступні: покращення точності вимірів комерційного обліку, скорочення часу на збір та обробку даних, зменшення небалансів. Основна перевага для споживача – це контроль за власним споживанням та зниження рівня платежів за спожиту енергію»

Ганна Коломійчук
комерційна директорка Центральної енергетичної компанії

До 2023 року у споживачів Центральної енергетичної компанії не залишиться жодного індукційного приладу обліку.
ОНЛАЙН-СЕРВІС
Відсутня напруга, є її провали або вийшов із ладу лічильник. Ці питання споживачі можуть вирішити онлайн. Для них працює кол-центр. Карантин підштовхнув компанію запровадити і нову послугу - електронну чергу.

Юлія Калініна-Вовк
начальниця кол-центру
«Якщо споживач зателефонував нам і має намір зустрітися зі спеціалістом, тобто його питання не можна дистанційно вирішити, ми йому пропонуємо записатись в електронну чергу. Називаємо які є дати та час. Він обирає зручний для нього, і ми його записуємо».
Цю електронну чергу одночасно бачать і фахівці, - так знають з яким питанням хто прийде. У призначений час приймають споживача. Так живих черг і скупчення людей вдалось уникнути. На досягнутому Центральна енергетична компанія не зупиняється. Планує і далі впроваджувати новинки та покращувати якість послуг.
Контакти:
0800 300 015
0562 33 38 43
https://cek.dp.ua

Адреса:
Вулиця Кедріна, 28
Дніпро